Thursday, May 5, 2011

PADAN MUKA AKU YANG PERASAN AYU KAT GIANT

Petang semalam sebelum amik Mr Semtz kat kilang dia aku singgah beli barang kat Giant (kenapa agaknya orang Shah Alam suke pegi Giant ek).
Ramai jugak yang bershopping semalam, almaklum le baru masyuukk.

Dah hampir penuh bakul aku dengan segala jajan (bahan-bahan untuk kek batik jawa koo! ehekss aku tingin der), aku pon dengan sabornye berbaris belakang sorang pompuan India yang didepannya sorang pompuan Melayu yang di depannya sorang pompuan Melayu dan didepannya pulak sorang lagi pompuan Melayu (eh eh memang pompuan suker soping ek) yang sedang menunggu cik cashier buat magic tukar duit kertas dia jadi resit Giant.

Lalalala.. dengan sabar aku yang penuh perasan ayu berbaju kurung hitam berkasut tumit 2 inci dengan beg tangan Vincci tersangkut dibahu gaya cikgu-cikgu baru habis sekolah bershopping barang dapur awal bulan je lagaknya.
Sampai juga giliran aku akhirnya.
Aku senyum kat cik cashier... sebab dia senyum kat aku.
Satu satu barang aku di'tett' dengan penuh kecekapan dan pantas.
Aku mula seluk dompet, tiba-tiba.. erkk.. aduiiii hancur luluh hati tatkala terpandang lengan baju kurung hitam kesayangan...






(T_T)

 Bibikkkk!!!!!!


P/S: sebenarnya masa kat ofis sorang kawan prihatin dah tegur," Eh Fariza, lengan baju u tersangkut kat mana-mana ke? Koyak dah tu". Hah? Ohh... aku malu sekejap tapi dek sibuk buat kerja lepas tu aku terus terlupa sampai la saat aku perasan ayu di Giant tu. 

Bibik, next time careful with the ironing lah! you owe me 50 hengget tau! hukhukhukk.. malu wei..



4 respon yang Tuan Kemah dah baca:

makdara TERdiva said...

alasan nak cari baju baru lettewww :D

Ija Zambry said...

isskkk manedee..:-P

zuwaidah said...

lerrrrrrrrrrr boleh tak perasan yek lengan baju tu terkoyak...tak peeeee..ganti baru...betul kata mak dara terdiva tu...give me 5!

Ija Zambry said...

k zu - mane nak tau. dah bibik tak dikabo nye baju tu terkoyak grrrr.. lupe katanye grrrr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!