Tuesday, April 26, 2011

PELIK DAN ANEH! DUIT KERTAS BERTUKAR MENJADI RESIT GIANT!

Pagi tadi aku nak bayar utang 2 hengget kat sorang colleague.
Hutang dek hasil transaksi tanpa duit belian sekampit kerepek ubi sira pedas pada minggu lepas.
Aku bukak henbeg cap Vincci kaler itam ku, aku seluk purse kaler maroon ku dan aku tarik zipp....
Dalamnya... kosong.
Yang banyak dalam tu - resit Giant.

Aku cepat turun tingkat bawah opis nak cucuk duit kat ATM.

Baki akaun aku (meleleh air mata)...


RM15.50




Mari nangis sama-sama kalau korang pun senasib.


gambar curi oleh gugel




3 respon yang Tuan Kemah dah baca:

makdara TERdiva said...

aku pernah termalu sendirik..beli barang tak cukup duit nak bayar..pastu terus buat muka tak malu tolak brg2 sume sampai cukup2 duit dlm purse..haha!

moh nangis sambil guling2 :P

http://aniesandyou.blogspot.com said...

resit iant pn simpan lg?

Hadiah untuk followers! terhad! 5 orang sahaja!

Ija Zambry said...

mdt - ayooo maluu weh! len kali kuarkan la kad utang cap bank hahaha. cemana ko soping tak cek purse dulu nih adehh

aniesandyou - resit itu bahan bukti mahkamah rumahtangga. langkah berjaga2 kalo asben tanya 'apa pinjam2? mana duit u?' haaaa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!