Tuesday, April 26, 2011

ENTRI KHAS BUAT JENAB

Jepun jalan-jalan jumpe Jenab jolok jambu Jepun jolok Jenab Jenab jerit jangan jangan Jepun jolok juga

Ni kakak aku yang ajor masa zaman kitorang suke bergusti tarik rambut cubit-cubitan senggol-senggolan.
Dia memang suker ngarut macam kat sini.

Korang ado?

P/S: tuan kemah teringat ayat ni je bile Jepun (baca: bos) ni suh wat translation dari tadi tak siap-siap lagi ni uwaaaa dah nak balik dahh..! (T_T)

3 respon yang Tuan Kemah dah baca:

makdara TERdiva said...

okla..ai balik dulu ye darling...ekekekeke!

Sari Yusa Ibrahim said...

hik2.. ni dialog asalnya dari Senario dlm satu sitcom duluuuuuuuu punya..

Ija Zambry said...

mdt - tak jeles punnnn :-P

sari - uik yeke? ntah la rasenye kitorang adek beradek main ngan ayat ni sebelum senario ujud lagi! tak igt lak sape ajo. mgkin senario yg tiru kitorang kot hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!