Thursday, April 21, 2011

BLOGWALKING - JOM MAKAN GAMBO BLOG INI NYAMM!!


Nak tau apa rasa gambar? Sini 
Aku tengah diet tapi tadi gatal jengah blog akak kita ni, padan muka aku sekarang tengah rendam maggi (jadilaaa uwaaaa)


P/S: luahan perasaan tuan kemah yang lapor: bila laa aku dapat jadi surirumah merangkap isteri mithali yang sentiasa memasak untuk suami tercinta dan mendidik anak tersayang




2 respon yang Tuan Kemah dah baca:

makdara TERdiva said...

jgn makan megi banyak2! nanti kembang mcm megi tuh..hehe!

Ija Zambry said...

mdt - megi saye suda kembangg hihi. alaa tu je yg ada kat opis ni uwaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!