Thursday, April 21, 2011

ASBEN KU DISAMAN SITI NURHALIZA SEBAB TERKENTUT DEPAN DIA? HARI HARI? SEBAB BOMOH?

Mr Semtz punye birthday - 22 JUN
Kaler baju dia ari ni  - KELABU
Korang tengok sini.

Nota tambahan:
Isnin ~ Jumaat, hari-hari baju kelabu!


Datuk K.. ampunnnnn... (T_T)


P/S: tuan kemah dah ngantuk kenyang megi... entri tangkap muat je ampunnnnn... (T_T)


4 respon yang Tuan Kemah dah baca:

Parapara Sapura said...

Laki bini dua2 kuat kentut! Mujur mika tak.. kan mika kan.. kan? muchuk muchuk..

Ija Zambry said...

opp jangan lupe OPAH nya juge kuat kentut muahahaha!
mikail menari dengan spongebob (comey!!) tapi xtau sbb apa sbb mama xtau baju kaler apa dia pakai ni heheh

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

hehehe berapa agaknya siti nak tuntut ye kekekeke

Ija Zambry said...

mak dara - alamak! jgn kasitau siti ye! haha. ampunn bukan ija zambry punye keje ni ntah sape la yg reka kuiz ni.
haa mak dara punye ayat pule berbunyi...?
pst..pstt.. nak rasie awet muda bole? siyes kagum la saya anak 4 masih menten. saye ni baru sorang dah gleberrrrrr (T_T)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!