Friday, April 15, 2011

BANGKU KOSONG - SAYA SEORANG BLOGGER WANITA



Join lagik segmen HH Bangku Kosong (bakal jadi macam Ben Ashaari dia ni - bukan CABAR ye, rajin sangat bantu bloggers especially yang baru-baru kembang ehem macam aku).
Segmen kali ni syaratnye satu je - kaum Hawa. Ye ye, yang namanye Hawa pun boleh..tapi bukan 'Hawa BIN si polan' tau.

Kata HH,
Isi entri anda ceritakan apa kelebihan anda sebagai seorang blogger perempuan dan cuba beri pendapat skit, selalunya apa yng blogger perempuan suka cerita dalam blog dan mengapa.

OK HH, ni entri saya (rase derhaka je kalau ganti nama diri 'aku' dengan HH ni hehe):

Kelebihan saya sebagai seorang blogger perempuan ialah saya boleh pakai background kaler pink camni untuk blog saya dan orang tak pikir apa-apa (blogger laki2 pakai kaler pink korang pikir apa? jangan tipu)

Blogger perempuan suka cerita apa? 
Yang belum kawen suke cerita pasal pakwe. 
Yang dah kawen suke cerita pasal suami. 
Yang dah beranak suke cerita pasal anak. 
Bagus kan perempuan ni, cerita pasal orang lain je hehehe!

So itu je lah entri saya Encik HH. Sebab takde dinyatakan berapa patah perkataan, saya patahkan perkataan saya seminima mungkin la. Kesian nanti HH nak baca entri berlambak-lambak yang panjang berjela.

Sekian terima kasih.


0 respon yang Tuan Kemah dah baca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!