Monday, April 18, 2011

JALAN-JALAN CARI BLOG BEST

Salam Isnin semua!
Pagi yang basah di Shah Alam hari ni. Sejukkk je sesuai untuk zzzzzz.. Hmm... berangan je la.

Anyway, hari ni aku nak membalas kunjungan pengunjung-pengunjung yang tinggal jejak kat sini waktu hujung minggu semalam. Aku nak gegar blog orang lain. Tapi bukan sekarang la. Sekarang waktu membanting tulang empat kerat mengerah tenaga berbakti kepada bos tercin.. oppss uwek uwek.. - Ayat klise 'berbakti kepada negara tercinta' tak boleh ditukar subjek la. Alah, senang citer, line dah clear karang aku jalan-jalan blog orang.
Kalau ada blog best aku review kat sini kay.

Dalam minggu ni aku nak review blog la. Saje suke. Korang nak baca, baca. Taknak sudah.

Babai! Off wat keje sat! (menguap)

0 respon yang Tuan Kemah dah baca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!