Tuesday, May 24, 2011

LAGI DUA BULAN GENAP SETAHUN?! ULP! CEPATNYA MASA BERLALU

aaa? mama nak syaye posying atash kusyi ni? cannew?

errrr..canner mama? syaye tak weti aarr! gaye syupan encem kew?

syupan canni bole?

wat muke syuke? haaa sengehhhh!! heheee


dah ke mama? dah? okeyy!


Pakcik IKEA, ce tengok ce tengok anak teman ni weh!
Tak bekenan ke ngambik jadi model kusi POANG mike ni!
Shooting kat Sweden?
BOOOLLLEHHHHHH!!! (verangans hiks!)




haisyyy kecoh arr mama ni owang syuke dok gini laaa






4 respon yang Tuan Kemah dah baca:

Kakzakie said...

Awak memang comey... auntie suka tengok awak sengeh....

Ija Zambry said...

maceh auntie! muke rezeki Allah punyee syaye pinjam jee :-)

zuwaidah said...

tak sabar kan nak tunggu genap setahun nih...alaaaaa comeynyaaaaa

Ija Zambry said...

k zu - pale ni tengah ligat pikir macam2 pasal 1st besday dia - party ke kenduri ke, tetamu sedara seme ke kwan2 ke jiran2 ke, nak cater ke masak sendiri ke, bajet ada ke idak ke huhuhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!