Thursday, April 14, 2011

PEREMPUAN DAH BERANAK JE BADAN MENGGELEBER! TETT!! SALAH

Aku baru masuk blog seorang model yang sangat selim, sangat lawa, sangat muslimah (takde satu pon gambar tak pakai tudung hatta dia tgh lepak lam umah pon).
Baby girl dia sangat la chubby, sangat la lawa macam maknye, sangat la sebaya Mikail.
Blog dia sangat la sempoi, sangat la banyak gambo dia wat modelling dan sangat la banyak gambo anak dia gak.

Berjam-jam aku geledah blog dia (tu yang tak sempat hapdet entri hari ni hihi!)
Best giler baca cerita baby dia. Comel bangat (tak tau nape 'sangat' aku jadi Indon).
Dia plak aduuuhhhh memang lawo orangnya. Selalu perasan dia model untuk Majalah Nur etc.
Ni baru habis baca blog dia. Letih.


Kesimpulan:  Aku JELES. Nak selim mcm tuu!! (T_T)



P/S: mode hari ni agak weng sebab dah masuk 3 hari tiada perkumuhan (bukan peluh)...




6 respon yang Tuan Kemah dah baca:

Adahunny said...

try la diet atkins. hehe

Ija Zambry said...

aaa jap nak gugel!

Axie04 said...

YE KE?
X KOT
YANG MEGGELEBER TU KLU ADE M BESO TU
SAYA PUN DALAM USAHA NAK MODELKAN BADAN SETELAH MELAHIRKAN ALMIRA
HUHU

Ija Zambry said...

axie04 - geleber le tang peyut dah tepek krim mustajab pon hampehh. jom2 nant kongsi rahsie bile da selim ye!

Anonymous said...

pasrah menjadi ibu yg dah beranak 3..
perut susah benau nak dikempiskan..grrrr
pakai beautiful pun tak beauty2.. :P

Ija Zambry said...

mdt - ai pon pakai pb gak. kempis la sikittt (RM terbang je yg bykkkk)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!