Monday, April 18, 2011

FAK-RUL!

Tak pasal-pasal glemer kejap tuan empunya nama seperti di atas. Sebab? Sape tonton Maharaja Lawak mesti tahu kan?

Entri ni takde kene-mengena dengan si Fakrul atau Maharaja Lawak.

Aku nak suruh korang pegi blog ini. Antara blog yang aku rasa patut newbies jenguk selalu. Rasanya ramai dah kenal. Takpe la, ini untuk yang belum kenal.
Blog pasal apa? Ate kalo awok citer idok le kome jengoh belog ni weh oii. Ce klik pegi sane kome ni punnnn maleh bebeno! (cekak pinggang mak nenek)

7 respon yang Tuan Kemah dah baca:

cujen said...

salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

TOLONG KLIK IKLAN SAYA NI. ^_^ TQ.

mzhany said...

yer musalman...

ahahah bleh plak dorg lupe kan nama watak dorang ahaha, tapi sempoi la dorang cover balik...

lizz said...

hahahaha!!!thanks share link blog tu eh.nak terjah jap

So Shy Lady said...

salam,
ok nanti terjah ;)

Ija Zambry said...

cujen - mekasih singgahh!

hany - hahaha mule2 zizan yg lupe tapi pastu sajee je wat2 lupe. adeh saket perut gelak.

lizz - aisyy blog femes tuu takkan xkenal kott hehe

ssl - sile2 jenguk incek ir kita

Izamir Ridzwan said...

blog sapa tuh.. ehhe

Ija Zambry said...

haha IR- sape lagiii. thanks for all your tips!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!