Wednesday, October 27, 2010

KAMI NAK ANAK! - PART 2

Tamatnye pantang makan ustaz magik Seksyen 17 tu, maka tamat juga la harapan aku. Dekat setahun gak lepas 'abis pantang' tu kitorang gigih berusaha nak peknen, tapii..aishh, tiap bulan bila itu 'good fren' datang jugak, saya sedih jugak laa huhu. Asal lambat sket je good fren tu jenguk, aku test. Macam2 jenis test aku try, baik yang murah, yang mahal, yang digital pon aku sambor (kut2 air kumuh ku itu perlu alat canggih je baru menjadik kann). Ada laaa beberapa false alarm yang sanggaattt la bagi harapan tapi fren yang tak berapa good tu jenguk gak aku tiap bulan, uwaaa sedih acik tiap kali kena inpom Mr Semtz tau. Sebbek laa laki den tu cool semedang, takde tunjuk tensen2 cam bini dia ni.

So, next step? Aku torai laa itu produk yang digilai ramai couple cam kitorang - BIODEX. Korang penah dengo kan? Ekceli, masa pantang makan ustaz tu aku dah usyar gak criter pasal Biodex ni kat majalah peberet - Mingguan Wanita. Masa tu still tak banyak testimonis. Ada la dua tiga kerat. Pastu Biodex pon waktu tu glemer ngan produk kuruskan badan je. Untuk dapat zuriat masih ala-ala eksperimen gitu. Aku pon antara nak try, tak nak try, tapi akhirnya aku pon try laa.

Masa beli tu takde pon kena dengar penerangan dari akak toko jamu tu (macam sekarang wajib dengor, katanye, takut user salah makan). Aku men sambor je satu set untuk consume sebulan (ekceli 2 minggu da abes, depa tipuu ka, aku yang salah makan ka ntah la hiks!). Lepas abis satu set tu berdebar gak buat test syesyen macam selalu, tapi kecewa gak. Tak sambung pun set baru sebab masa tu kewangan pon kurang bernas, satu set Biodex plak regenya dekat RM300 tau, mano la den ado allowance every month untuk itu je. Lagipon dalam hati tak laa letak harapan sangat kat Biodex tu, setakat nak cube2 manje je.

So, habis Biodex, aku pon abes ikhtiar nak telan apa lagi. Alkisahnye selepas itu, tak jugak lekat2, acik pon amik keputusan drastik. ANAK ANGKAT.
Uuu?? Giving up? Tak laa.. Ikut kata orang, kalo aku acah je cakap kotkot bile dengor perkataan anak angkat tu, badan aku terkejut sket, terus jadik miracle kee hehehe, boleh gitu? Hehe..Tapi kan, memang macam yang dikata itu laa yang terjadi. (jeng jeng jeng)

Sambung lagi nanti ek! :))

0 respon yang Tuan Kemah dah baca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!