Thursday, June 30, 2011

SEBENARNYA JADI.. TAPI KERANA.. OLEH ITU, JANGAN LUPAKAN AKU!

Salam Khamis korang.

SEBENARNYA, aku masih sibuk tak cukup masa menyiapkan projek juta-juta banglo mewah 4 tingkat dengan kolam renang atas bumbung 15 unit ekslusif untuk pemain bola Harimau Malaya yang menang 2-1 dengan Taiwan malam tadi.

JADI, aku tak sempat nak sembang panjang dengan korang semua.

TAPI, aku masih memerlukan korang sebagai kawan-kawan blogger ku untuk memeriahkan kemah aku yang sepi ni.

KERANA, kawan-kawan itu sangat penting buat aku.

OLEH ITU, kartun aku cilok dari almari tua pakcik Gugel ini aku tujukan khas buat korang.

*peluk2*


JANGAN LUPAKAN AKU!


P/S: Aku janji, siap je projek banglo juta-juta ni aku akan hapdet blog hari-hari dengan berita-berita terkini hiburan sensasi, eh macam biasa dengar ayat tu *pegang dagu dongak ke atas belah kanan sambil kerut dahi*
Ye, tajuk entri aku poyo. Tak sempat pikir der, kan aku kata : Aku tengah sibuk.. huhu.






0 respon yang Tuan Kemah dah baca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!