Friday, June 3, 2011

HADIRMU TAK PERNAH KUNANTI NAMUN SETIAP PURNAMA KAU MESTI NAK DATANG KAN?

Semalam 6:40petang @ home:

Aku:  (muke masam keluar toilet) Huhu..
Dia:  Apesal? Bejot?
Aku:  (angguk) Lagi setengah jam je nak berbuka huhuu
Dia:  Lenkali tahan la bejot tu sampai lepas Maghrib. Jangan bagi dia keluar hahahaha! (sengal)



Hari ini 12:30tengahari @ work;

Aku: (cramp~, ngantuk~, sakit pinggang~, berat~...)

Hazab kecik..


tiap bulan buang duit beli ni (pic credit to doctor gugel)


Oh puasa ganti ku.. (T_T)
6 down, *tuutt* more days to go..


Nota kamus:  bejot itu bahasa rahsia, tak semua orang tahu, tapi sekarang mungkin ramai akan tahu sebab aku hihihi!





10 respon yang Tuan Kemah dah baca:

Cik Ina Do do Cheng said...

ija hari ni cik ina memang malas nak update, ko tahu sebab apa, sebab yang kat atas ni, sakit perut tak usah nak cakap. minyak kapak dekat nak 1/2 botol.harap maklum.

Ija Zambry said...

> cik ina - hahaha patot la sonyaaap jo! alaaa update laa!

Tina Othman said...

alala siannya, mesti sakit ati kan lg 1/2 jam nak buka..

bujal X said...

saya nak gelak tapi tak sampai hati~he~~

Ija Zambry said...

> tina - semalam daku redho dalam tangis sambil bukak pose

Ija Zambry said...

> bujal x - kamu gelak pun macam saya tahu.. gelak je lah

chichi said...

oh derma darah wajib...

Teratak Hami said...

"Bejot" bahasa Srikandi je ke?? hehehe ....

I LOVE INTIMATE !!!

Ija Zambry said...

> chichi - derma darah tanda sihatt

Ija Zambry said...

> teratak hami - tak. ada sbp lain guna gak rasanya hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!