Thursday, March 31, 2011

HADIAH DAH ADA PEMENANG DAAA...

Uik baru buat pagi tadi kuiz dah selesai hahaha. Sape menang?
Jeng jeng jenggg.., pemenang bagi kategori awek lawa tercomel jatuh kepadaaaa PUAN NANIE ARIFFIN !! (tepuk amai-amai semuaaa). Kejap jek kuiz ni orang dah teka ek hehehe.

Pada yang belum habis telek-telek tenung-tenung menatang apakah itu, sila lihat di bawah ini:





Anda kenal pakcik Gugel? Yaaa ini Dudel pakcik Gugel untuk hari ini sempena memperingati 200 tahun Birthday Encik pencipta penunu Bunsen (tepuk amai-amai semuaa). Aku suke betol ngan Doodles (baca betul-betul.. duu-dellss ye) nih. Kretif bertempat la depa yang keje Gugel ni. Pandai buat yang lain dari yang lain.

Hoh, ada yang tanya aku buat kuiz ni apesal? Aik! Tak boleh ke? Kena ada sebab ke? Takde sebab tak boleh ke?
Heheh ada sebab2nye...
Satu - Aku nak galak orang pakai tudung heheh
Dua - Aku saje nak sedekah jariah ari Khamis heheh
Tiga - Aku punye suke la, aku punye blog hehehe

Disklemer: Ika dari Radiusite TAK PERNAH suruh aku pomot blogshop dia kay. Jangan korang pi serbu dia nak pomot blog dapat tudung free lak ye hehehe.

Sekian kuiz ari ni.. Kalo ada rezeki lain aku buat lagi ye.
Korang bagitau je nak hadiah apa heheh.

5 respon yang Tuan Kemah dah baca:

Anonymous said...

eh! buatlah kuiz lagi..MDT pun nak gak shawl tu.. :D

nanie ariffin said...

yaeyy..alhamdulillah...dpt hadiah dr mama mikail...free mikail sehari blh?blh geng ngn ziyyad...hihi

Ija Zambry said...

MDT - tunggu rezeki tergolek dulu yerrr.. nak wat kuiz besarrrr punyer!tengah cari sponsor hahaha

Nanie - nanti akak wat kuiz hadiah meluangkan mase ngan Mikail kahs utk budak2 hahaha. macam le anak akak tu artissss! (mak dia ada le tempias artis sikit hahaha)

Teratak Hami said...

mana aci.... baru nak jawab!!! Kasi le tempoh lama skit, sedekah banyak sikit shawl dalam collection tu....

Ija Zambry said...

Akak TH - ayooo ini sapa cepat dia dapat lorr haha tunggu len kali ye. ayooo seme shawl kite kena sedekah, bengkrap la tuan tanah blog ni hihihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggal Link Kat Sini Ye!